duminică, 13 septembrie 2009

Bună dimineaţa! Aţi fost cuminţi?

zdrenţuit întunericul a sfârşit zvonind încă o dimineaţă
este ora 6:45 umflat ca dovleacul
soarele se rostogoleşte în valuri de chihlimbar
râde de mine, naivul...

ridic degetul
barbar

n-am înghiţit niciodată răutate pură
până acum,
ustură?
viaţa e dură...
războiul se-nsoţeşte doar cu doamna durere
pot să agit pumnii cât vreau
suntem „pâine şi circ”! Ptui!!
adio încredere!
ascunşi fariseii râdeau

gata cu deghizările

ce-i mort, mort rămâne
trebuie să las furia, mândria deoparte
naivităţile, melodrame bătrâne...
trebuie sparte

Ştiu!

Taci, prostane!
sunt sătul de şicane

ce asculţi nu este fiere

lăsaţi-mă-n pace, nu scoateţi cleştii
n-am timp de toţi maneliştii

Sweet Lord, naiba să-i ia de nenorociţi
au crescut gheare
au născut dinţi

2 comentarii:

Ioana. spunea...

mi-a placut furia din poezia ta!"ascunsi fariseii radeau"!


chiar e buna!

Doru Emanuel spunea...

Da, Ioana, era furie.
Thanks.
D.

Despre mine

Fotografia mea
Cărţi publicate: "Muguri", antologie - 2006, Cluj-Napoca "Gesturi fireşti" - 2007, volum de proză, Iaşi "Poveştile de la Bojdeucă" - 2008, proză, Iaşi "Plictiseală si propuneri" - 2004, Cluj "Poveşti, povestiri, poezii" - 2005, Cluj "Mici poveşti pentru pitici" – 2006, Cluj, "Aripi pe cerul poeziei" - 2008, Giurgiu. Ana Basis, poezie, Brasov - 2008. Apariţii în: Revista literară „Oglinda literară”, revista literară „Visul”, revista „Agero”, „Universul copiilor”, revista „Muguri”, presa locală şi străinătate, mai ales în Franţa şi Canada.