luni, 28 februarie 2011

poem

azi nu-s de plastelină
mă preling în surdină
curg printre nedumeriri
tot atâtea amăgiri
vrei să te ajut?
ispiteşte-ntrebarea
trebuie să mă odihnesc
răspund mirosind marea
unui zâmbet
şi păşesc
frământ o nelinişte
muşc din curaj
să mă vindece
sar peste anturaj
într-un picior arunc
un dinte şchiop de prunc
peste umăr
pentru noroc, târăsc
ca un proroc, undeva pe fundul mării
ventriculul însingurării, stângaci
înot în zare
printre miresme de ger
la-ntâmplare
aşteptând...

închid un ochi mijesc
cu celălalt bocesc
aş trage
nu am la cine
culeg
umbra neagră din mine
îmi trag răsuflarea şi
redevin figurină
de plastelină

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Cărţi publicate: "Muguri", antologie - 2006, Cluj-Napoca "Gesturi fireşti" - 2007, volum de proză, Iaşi "Poveştile de la Bojdeucă" - 2008, proză, Iaşi "Plictiseală si propuneri" - 2004, Cluj "Poveşti, povestiri, poezii" - 2005, Cluj "Mici poveşti pentru pitici" – 2006, Cluj, "Aripi pe cerul poeziei" - 2008, Giurgiu. Ana Basis, poezie, Brasov - 2008. Apariţii în: Revista literară „Oglinda literară”, revista literară „Visul”, revista „Agero”, „Universul copiilor”, revista „Muguri”, presa locală şi străinătate, mai ales în Franţa şi Canada.