joi, 28 mai 2009

îmbrăţişând liniştea

faptele mici şi meschine
nu mă pot tulbura

dansaţi!

dansul ar putea fi o scuză
pentru a evita apăsarea realităţii
un mod de a crea inevitabilul
care intră în marş
prin porţile voastre
punând capăt jocului

ştiu!
viperele aşteaptă
s-o rup la fugă îngrozit

dansaţi!

am să mă descurc singur
dar nu vreau să mă gândesc la asta
nu-mi place

când voi avea timp
voi găsi remediul

până atunci
să dansăm dement
în lumina muribundă
a lumii

Un comentariu:

Doru Emanuel spunea...

Comentariu primit de la domnul Emil Iliescu care a decodificat cu exactitate gandurile mele.
Multumesc.


Dansul tau este aici, Dorulet, simbolul unei lumi ce calca in picioare totul prin aroganta cu care considera valoros tot ceea ce este meschin, pigmeu. Intr-o astfel de lume, bunul meu prieten, trebuie sa cauti sa nu calci pe cornul viperelor care sasaie inselator prin preria de sentimente si vorbe ce te inconjoara. Va trebui insa sa te conformezi uneori teluricului si sa intri in hora dementa a unui Univers scapat din traiectoria lui fireasca! Stiu insa ca puterea de a afla remediul iesirii din aceasta sarabanda sta in structura ta moral-volitiva deosebita!

Cu prietenie, Emil

Despre mine

Fotografia mea
Cărţi publicate: "Muguri", antologie - 2006, Cluj-Napoca "Gesturi fireşti" - 2007, volum de proză, Iaşi "Poveştile de la Bojdeucă" - 2008, proză, Iaşi "Plictiseală si propuneri" - 2004, Cluj "Poveşti, povestiri, poezii" - 2005, Cluj "Mici poveşti pentru pitici" – 2006, Cluj, "Aripi pe cerul poeziei" - 2008, Giurgiu. Ana Basis, poezie, Brasov - 2008. Apariţii în: Revista literară „Oglinda literară”, revista literară „Visul”, revista „Agero”, „Universul copiilor”, revista „Muguri”, presa locală şi străinătate, mai ales în Franţa şi Canada.