luni, 18 mai 2009

Lumea mea

la un capăt al lumii mele stă luna,
din celălalt, soarele mă veghează;
în faţă cerul, spatele sprijină Pământul;
ochii deschişi trăiesc ”ziua”
pleoapele „noaptea” o visează.



2007

Un comentariu:

Ioana. spunea...

si eu care ma intrebam cum de nu obosesti...de ce esti binecuvantat...de ce faci din noapte zi!
lumea era si pentru ca nu avea locuitori a trebuit sa te nasti tu!
candva spuneai ca-ti doresti sa fii
un nou Labis...ei bine, ai reusit sa fii tu Doru Emanuel Iconar!

Despre mine

Fotografia mea
Cărţi publicate: "Muguri", antologie - 2006, Cluj-Napoca "Gesturi fireşti" - 2007, volum de proză, Iaşi "Poveştile de la Bojdeucă" - 2008, proză, Iaşi "Plictiseală si propuneri" - 2004, Cluj "Poveşti, povestiri, poezii" - 2005, Cluj "Mici poveşti pentru pitici" – 2006, Cluj, "Aripi pe cerul poeziei" - 2008, Giurgiu. Ana Basis, poezie, Brasov - 2008. Apariţii în: Revista literară „Oglinda literară”, revista literară „Visul”, revista „Agero”, „Universul copiilor”, revista „Muguri”, presa locală şi străinătate, mai ales în Franţa şi Canada.